NESCAFÉ Service

Nicio soluție de cafea nu ar fi completă fără toate elementele necesare pentru implementarea unui program de succes:

- Suport tehnic personalizat
- Activări comerciale eficiente

Ce înseamnă suport tehnic personalizat?

Ne propunem să vă furnizăm toate beneficiile pe care vi le poate aduce cafeaua, fără nici o complicație:

- Furnizare aparat prin intermediul partenerilor NESCAFÉ
- Întreținerea corectică a aparatului prin intermediul partenerilor NESCAFÉ
- Instruire personal

Ce implică activările comerciale?

Fie că vrei să-ţi creşti vânzările, fie că vrei să le spui angajaţilor tăi mai multe despre cafea, noi vom dezvolta programe de activare în locații, concepute special pentru nevoile tale:

- Asigurarea calității prin audituri de calitate
- Call center 24/7 (0800 110 020 - linie telefonica gratuita, accesibila din toate retelele fixe si mobile; serviciu disponibil non-stop)
- Promoții pentru atragerea și fidelizarea consumatorilor