Redeschiderea restaurantelor și a altor afaceri din industria ospitalieră

Tuesday, 23 February, 2021

ÎNAPOI LA LUCRU - ÎNAPOI LA AFACERI: Ce înseamnă acest pas pentru catering și restaurante.
nespro17290_header-960x400-b_v12

Având în vedere că restricțiile impuse de pandemie se ridică treptat și multe birouri se pregătesc să se redeschidă, nevoia de reasigurare și încredere nu a fost niciodată mai mare. Lunga perioadă de incertitudine și imprevizibilitate cauzată de COVID-19 a dus la îngrijorarea consumatorilor cu privire la sănătatea și siguranța lor și la riscul de infecție.

Locul de muncă tipic din trecut va arăta acum foarte diferit. Conștientizarea schimbării cerințelor consumatorilor după restricții și colaborarea cu furnizorii și partenerii de încredere pentru a ajuta la soluționarea problemelor de igienă, siguranță alimentară și asigurarea calității vă vor ajuta să treceți peste frica de incertitudine. Dar ce alte acțiuni pot fi puse în aplicare pentru a ajuta la ameliorarea oricărei anxietăți legate de revenirea la muncă?

Sfaturi pentru deschiderea restaurantelor și serviciilor de catering 


Ne-am folosit cunoștințele și expertiza din industrie pentru a compila informații esențiale pentru furnizorii de servicii la locul de muncă. Sunt concepute pentru a vă ajuta să pregătiți și să implementați modificări pentru a vă dezvolta credibilitatea și a vă întâmpina clienții înapoi la locul lor de muncă.

  • UN LOC DE MUNCĂ SIGUR 

Mulți ar putea să se simtă anxioși cu privire la revenirea la mediul de birou, iar preocupările legate de procedurile de siguranță și igienă vor trebui abordate de la început. De la dezinfectarea meselor și împărțirea șervețelelor dezinfectante până la discutarea cu furnizorii despre procedurile lanțului de aprovizionare și luarea în considerare a acreditării suplimentare de sănătate și siguranță.

  • UN PUNCT DE RESETARE

Pauzele regulate la locul de muncă sunt vitale pentru resetare și reechilibrare - contribuind la creșterea productivității și la îmbunătățirea bunăstării. În momentul redeschiderii restaurantelor sau a altor companii alimentare, este important să ne amintim că clienții vor dori să se simtă în siguranță și protejați în timp ce își fac pauzele; indiferent dacă se bucură de o cafea, o masă la prânz sau o gustare la mijlocul după-amiezii. 

  • CONSOLIDEAZĂ CALITATEA ȘI ÎNCREDEREA

Se pare că consumatorii caută mărci în care pot avea încredere în momente de incertitudine. Calitatea și gustul sunt chiar mai importante ca oricând după luni de pandemie, iar mărcile familiare oferă asigurarea calității și fiabilității. Recunoașterea cerințelor schimbătoare ale consumatorilor vă va asigura că acțiunile luate de dvs. vor întări încrederea, în timp ce mărcile familiare vă ajută să livrați ceea de ce au nevoie clienții. Acest lucru va ajuta la o tranziție de succes în această fază.

  • SUSTENABILITATEA

Consumatorii se concentrează și mai mult pe unde provin ingredientele datorită pandemiei de Coronavirus, iar transparența este esențială atunci când comunici cu clienții tăi. De la apelarea la beneficiile funcționale și de mediu ale produselor dvs. până la informarea clienților despre inițiativele privind materialele plastice și reciclarea, evidențierea mesajelor cheie legate de oferta de catering nu a fost niciodată mai importantă.